October 23, 2015

Lena Dalam Mimpi

Assalamualaikum...

Salam jumaat..
Kemalasan melanda dan membanjiri diri ini...kerja menimbun kat office nak siapkan, tapi jasad aku jer kat meja, jiwa aku melayang entah ke mana...selalu careless, cepat lupa...apa kena ni??? Macam dah hilang semangat...nak kata penat, nak cuti, seminggu keje 5 hari, cuti dua hari...nak kata gaji sikit.alhamdulillah masih cukup, baru lepas naik gaji...dah nak masuk 3 tahun aku keje, mungkinkah aku dah bosan keje sini..nak berhenti? Takde keje? Takde duit? Takda siapa la nak biaya kucing2 aku...

Isnin ni ada interview spa untuk latihan perubatan...revision tak buat lagi...apa nak jadi...rasa nak sleep, sleep, sleep....what happen to you???

Satu masa rasa nak berehat dari social media...off fb,ig,....berehat dari blogging..mungkin seminggu dua, sebulan...lari dari semuanya...kembali pada waktu no handphone, no social media....tapi tak boleh...keje kena pakai phone, email, internet....

What happen to me???

1 comment: