November 14, 2013

Aku.. Dia.. dan Novel Part1

Assalamualaikum....hai blogger sekalian..


Aku jarang update sekarang sebab lately busy dengan kerja.. haha.. lagipun lappy yang aku selalu guna ni selau buat perangai rosak taknak masuk charger.. aleh-aleh hari ni adik aku bawak balik ok pulak... tak boleh jadi.. Sebenarnya, lepas habis je pratikal alayas tamat study secara tak rasminya laptop kesayangan aku dak acer dah dipinjam oleh adik aku, Yani.. lagipun dia study ICT so amatlah memerlukan laptop yang mencukupi piawai die nak belajar.. jadi, aku gunalah baby lappy die yang kadang-kadang demam tu.... Sedih tahap gaban wa cakap lu.. Nak update kat office macam kijam sangat.. Padahal selalu je aku online guna lappy kat office.. Dah koje eden memang duk depan kompiter dari pagi sampai petang.. Tergelincir gak la dari landasan.. Huhu... Nak pulak bila Zalora buat promotion.. Hari-hari kirim surat cinta kat kite..

Terlebih pulak mukadimah aku hari ni.. haha.. Sebenarnya nak share tentang koleksi novel yang aku ada... Seingat-ingat aku dulu masa first time aku belajar baca-baca novel ni.. mula-mula aku baca novel budak-budak sekolah jer.. Ala yang pasal cite budak-budak asrama... Agaknya sebab tu kot aku minat nak masuk asrama masa sekolah dulu.. Mudah sangat terpengaruh.. Mula-mula aku pinjam novel dekat pustakaan sekolah je.. tu pun curik-curik baca... haha.. dah la jauh.. nun jauh kat belakang sekolah.. Budak nerd la katekan.. Rehat lepak library.. rehat lepak library.. 

Lepas tu dah mula berjinak-jinak baca novel orang dewasa.. paham-paham lar kisah cinta orang dewasa.. remaja..novel cintan-cintun.. padahal aku tak suka pun masa tu cintan cintun ni... Masa tu aku form 2, form 3 macam tu.. Novel pertama aku baca masa tu .. Ombak Rindu.. haha..memang best giler aku cakap.. syok habis.. siap baca sambungan die... Cinta Tiada Akhirnya.. tapi novel kedua ni aku tak berapa ingat sangat..Nak dijadikan cerita boleh masa tu syok-syok aku baca 2 bijik novel tu. Aku dah terrr.. terrr ok... terrrrlupaa nak matikan api masak air... Habis kering air.. kena marah dengan mak tak cukup sekali..
Banyak jugakla novel aku pernah baca.. 50 bijik tu banyak tak??


rasanya kalau kat rumah aku ada library macam ni.. jangan harap aku nak keluar rumah.. sini la tempat aku...


Nak tahu koleksi novel apa aku ada.. tunggu next entry!!

2 comments: