July 4, 2013

Chocolate's addict

Assalamualaikum...

Acece.. ape kabor korang?? harap-harap ada la yang sudi jawab salam aku tu... memandang hari ni kerja pun tak banyak sangat... so masa yang terluang ni lebih baik kita hupdate blog kita nie yer... kalau big bos tau nie... hehehe.. masalahnya jah.. ada ke yang baca blog kau nie.. eh?? biarlah lah kita dengan dunia kita.. orang buat facebokk kau nak jugak.. orang berbelog kau pun nak... tak kesah lah mak jemah hoi... yang penting i happy you...

Last week, my second big boss pergi langkawi... sampai hati tak ajak bos kecik ni... lalalala.. keje la.. mana boleh main-main.... yang penting balik mesti bawak balik cokelat untuk kite ea...yaaa.. tak mintak pun dia bagi... hehehehe... by the way, aku memang seorang insan yang pencita chocolate atau dalam bahasa melayu ye coklat atau cokelat selain seorang pencinta kucing... penyayang latekan.....

nak kasi review sikit tentang antara cokelat feberet aku....


Cadbury Dairy Milk... paling aku suka black forest.. sedap sangat ... manis dan rasa nikmat sangat-sangat...
sambil-sambil tu berangan macam dalam iklan dia duduk kat buaian tepi pantai..sedapnya...


yang ni buat aku rasa special and dihargai.. wah gitu....


yang ni kak long aku kasi.... sedap.. memang rasa kaya gitu kalau makan cokelat ni...


special dark chocolate.. tapi yang paling sedap special darl chocolate with rice crips..entah betul tak aku eja...


sedap sangat-sangat... tapi manis la amat.....nak hadiah nie... yang dark chocolate pahit..



kalau nak lepaskan gian tak dapat makan cokelat... poket pun sakit.. i ambik ni...


Ya Allah... syurga hershey's....



cute tak?? kalau ada satu boleh buat collection...

Lepas ni kalau korang nak bagi present kat aku.. bagi la cokelat banyak2 gerenti aku senyum sampai telinga....




No comments:

Post a Comment