March 25, 2012

albosanuddin bin alboredan

Assalamualaikum...

finally...i'm home... dah seminggu lebih aku duduk rumah... cuti kali nie 2 bulan 3 minggu... makan!!!!!!!!!!! balik-balik rumah je baby dah memberanakkan anak beliau... 4 ekor semuanya bah!! comel cute gituh!! kerja aku kalau bosan cakap dengan kucing je la... hari-hari bagi makan... gadoh dengan die... dek kecomelan yang meletup tu aku rase nak picit2 je anak2 baby tu... mati kan kesian pulak... hehehe.. sengal la... 

before cuti dah pasang azam macam2... mak kita kan kita kan nak keje... kita kan nak amk lesen... dari  cuti sem 1 lagi azam tu tertangguh... last2 cuti ku di habiskan dengan keje h0usekeeping ala2 bawang merah bawang putih versi baik punya... basuh kain... sidai kain... lipat kain... mengemas... menyapu... tegok tv sampai bosan... naseb baik astro... banyaklah jugak channel... tak pon ngadap lappy sampai Ayah membebel bil api melamb0ng2... huhu... nak layan lagu kat hp pun earph0ne rosak... headph0ne pun punah dah...

harap2 dua tiga hari akan datang.. dapat lah rezeki aku... dapat keje...  dapat duit... dompet makin tipis... tak dapat la nak t0p up cuti nie.. kejelesan ku bertambah pabila duit yani makin bertambah hasil keje part time yer... banyak kut... berangan2 nak r0mpak sket... tak pun hasut die belikan aku ni ni ni... jahat kan aku... aku selalu gad0h dgn die...

seyes betul cakap umai... bosan jugak cuti nie.. xde buat ape... huhuhu... mak tolong aku!!! bende yang paling aku tak boleh belah.. tido siang... sebab nanti malam aku mesti wajib harus... aku tak kan boleh tido.. mau 3 4 pagi baru tido... lagi satu makan... xde keje makan.. makan makan dan makan... 
then tengok tv... putri yang ditukar.... bella calamidades....  rancangan masak2.. tu wajib...  nada cinta... indon2... dorang pun tak teng0k citer kite la... tapi aku tengik jugak.... huhuhu... alamat nyer makin mengembang la aku... saham2....k la... pinjam earph0ne yani... malam ni layan lagu puas2... jangan jeles

pesanan penaja awas lelaki mulut manis... huhu... tak cuke kena tipu hati dan perasaan ma!!

No comments:

Post a Comment