October 25, 2015

Doakan saya tau!


Assalamualaikum uolls...

Ewah macam retis jer cara u bagi salam...anyways happy weekend..Dalam hati ni duk dup dap dup dap...ada 2 ujian besar bakal aku hadapi next week aka esok dan lusa..debor wey...lama tak cakak ganu...

Esok ada interview SPA for latihan separa perubatan..cuba nasib..mana tau ada rezeki..masa kecik cita-cita nak jadi doktor, dapat result spm pulak tak cukup nak futher medic jadi ni la peluang kedua untuk menceburkan diri dalam bidang perubatan..

Lusa pulak test jpj..harap2 lulus, jpj tak garang.. awat aku kalut sangat ni..mau tak kalut test jpj for the 3rd times tau..maduku kalut pun tak kalut macam aku...mau tak yer duk hafal segala benda sampai masa blank space *mcm lagu taylor swift ..

So sebagai #diehardfanslisahlovate *perasan tak aku ..doakan aku berjaya dengan jayanya, lulus dengan jayanya dua dua ujian penting dalam hidup aku ni... tak mau type panjang-panjang dah sebab nak sambung study and prepare mental dan fizikal..

Last, happy weekend and assalamualaikum...

1 comment: