November 18, 2014

278 Jam Tanpa Henti


Assalamualaikum uolls..


278 Jam Tanpa Henti | Anda Si Ulat Buku? Anda boleh duduk statik membaca selama berjam-jam? Anda pakai spek tebal macam saya? Anda minat membaca buku dari luar negara? 75-95% Discount in 3.5 Milloin Books... Teruja tak payah ceritalah.. aku memang ulat buku.. tak ulat buku la kalau tak pakai spek tebal macam aku ni.. Sebenarnya sebelum ni BBW ni dah lama dah buat.. dari tahun 2009.. oleh kerana jauh jadi aku masih belum berpeluang nak pergi.. Namun menyimpan cita-cita nak pergi.. InsyaAllah, yang akan datang ni..gua akan pegi beb.. bawak troli, beg tarik.. troli gerabak.. kalau anda legend ulat buku macam aku, jangan bawak beg ikea.. putus bahu korang nak bawak buku nanti.. dah la banyak buku kulit keras..



"Biar gambar berbicara" legeng ulak buku spek tebal. (slang teganu lebih skek)




Terbayang buku harry potter (dah khatam movie pun takpe) , Twilight, buku resepi, novel...macam-macam lagi la... Paling penting 75-95% discounts.. Perempuan, normal la..Sale Sale ni memang dalam tangan uolls.. Jadilah pengguna yang bijak dengan berbelanja di waktu sale sahaja..  lepas ni nak bungkus semua buku-buku masa sekolah yang kat rak buku tu.. nak penuhkan dengan buku baru...



Dapatkan lebih info tentang THE BIG BAD WOLF BOOK SALE



Awak kat mane? Awak kat mane? Awak kat mane?

Saya di THE BIG BAD WOLF BOOK SALE la.. 


How to Getting Here??

MIECC is just 20 minutes from Kuala Lumpur City Centre and 30 minutes from the Kuala Lumpur International Airport.

By LRT/KTM
Take the Kelana Jaya line to KL Sentral, and switch to KTM Komuter
On KTM Komuter, take the Rawang-Seremban line to Serdang station.
Walk across to MIECC!

By bus
Metrobus 8, 22 or 68 / RapidKL U41 to Serdang KTM station
Walk across to MIECC!
Map




*Exclusive untuk pemegang kad kredit hong leong bank.. 5% diskaun tambahan dan hadiah misteri..



I'm coming!!!!

No comments:

Post a Comment