June 13, 2013

Nanggis VS Perempuan

Assalamualaikum...

Suddenly teringat sesuatu.. perempuan menanggis depan lelaki bukan sebab dia nak jual air mata atau pun menunjukkan dia lemah.. tapi sebab dia kecewa.. kecewa.. dan kecewa... dengan sikap lelaki... mungkin ada perkara yang dia terlalu gembira...



Dalam hidup aku setakat ini ada seorang lelaki yang aku amat sayang.. iaitu... my father...
Tapi sebenarnya aku pernah menanggis depan lelaki selain keluarga aku ialah...

CIKGU SOFI
my adopted father.. beliau adalah bapa homeroom aku sewaktu aku belajar kat mrsm... sebenarnya kalu ikut umur aku boleh panggil dia abang je padahal.. tapi disebabkan die cikgu so i call him as cikgu..

secong is.. yang paling latest yang aku ingat...
ABANG LONG TAIKO... 
nama sebenar terpaksa diblankkan keran terlalu open untuk diceritakan takut nanti ada pulak yang jealous.. tak pasal aku kena lagi...malu giler bile ingat time tu aku nanggis bagai nak rak.. masa tu ada problem sikit ... biasa lah perempuan.. tak tahu apa-apa nak judge sana sini.. lepas tu.. buat spekulasi... 
okeyh.. takde motif nak ngumpat saja nak mention...

PEREMPUAN MENANGGIS DEPAN LELAKO\I BUKAN SEBAB DIORANG NAK JUAL AIR MATA TAPI SEBAB DIORANG NAK LEPASKAN APA YANG DIORANG RASA WAKTU TU...


No comments:

Post a Comment