May 12, 2013

tatkala rama-rama berada dalam perut aka nervous

Assalamualaikum...

holla.. i'm back... from a very long long holiday!!! hahaha... lama betul aku pergi cari inspirasi..
esok merupakan hari pertama aku kerja setelah lama aku bercuti... sebenarnya bukan cuti la... i'm finish my diploma in UMT but i haven't graduate yet...  it's three month left, my work is eating, watching, and sleeping almost everyday... and it's looks terrified.

okay... masa cuti aku banyak di isi dengan aktiviti yang agak bermoral sebagai seorang rakyat Malaysia...


workout. aerobic.. abaikan muka bajet cun tersebut.. perhatikan mak aku yang cun melecun tu.. pakai baju UMT pulak tu... ssorry uolls...

 


tak sangka buah cempedak dah jadi nangka... aku join politik... ini sekadar suka-suka..



biru biru dan biru.. as a volunteer for one club...



dan banyak lagi gegambau yang ada kat facebook tu.... hangpa boleh lihat sendiri my muka buku... Lisa Hlovate

esok still nervous.. walaupun as temporary job... i need to do my best.. esok tak tau nak pakai baju ape... help me pless...


No comments:

Post a Comment