February 18, 2012

hasil tokok tambah

assalamualaikum.....


basuh baju sudah... sidai kain pun sudah.... dan perut ini tak sempat nak berghazal... makan2 bersama h0usemate2 ku plusss umairah... special thanks for the ketam sepit2 and that cocktail... to my dearest h0usemate... sue and pQah... thanks sebab masak tadi... s0rry sbb tl0ng msk nasi je tadi... hehehe... sebenarnya aku plan nak m0hon asrama sem depan... tapi aku tarik balik niat aku tu... k0rg kena igt nie sampai bile2 tau.... takpelah tinggal satu sem je pun... lepas grade nanti aku dah tak jumpe dah paus2 tu... tetttttt.....aku berkorban demi korg ni....

ape yang aku dapat... mungkin ade hikmah di sebalik ape yang terjadi... Allah swt menetapkan aku untuk duduk kat rumah sewa... bukan asrama...

# duduk rumah sewa treat diri aku untuk jadi lebih berdisplin... aku lagi rajin raji dan rajin untuk kemas rumah... percayalah aku jadi pembersih... bukan nak bangga diri tapi aku tak tau macam mane aku boleh sental t0ilet yang selalu aku guna jadi putih berseri-seri....

#kalau korg nak tau.... aku paling-paling allergic dgn ulat... pernah satu hari tu rumah ktorrg di serang makhluk kuning putih... aku rasa nak menjerit je... nak mandi masuk t0ilet pun aku ke hulur ke hilir dekat 5 kali sebab terbayang mahluk tu... tobat!!!... dapat pulak org yang suka simpan benda kotor lagi la allergic... boleh dtg kulat air dibuatnya....

#masak!!!! ni yang buat aku teruja... dulu memang aku selalu masak... sekarang dah jarang... kerana aku tak tahu ade ke orang yang nak makan kalau aku masak nanti...

#pilih rumate and h0usemate berhati2... biarlah orang yang kita dah kenal hati budi dia... sesal kemudian tidak berguna... macam aku...huhuhu... wa manyak sedih loooo.....

#aku tak tau nak advice boleh jimat duit ke x... dulu masa aku duk asrama duit aku mmg save... saving kut... duk rumah.. duit mengalir macam air terjun... par0k2... tapi sebenarnya boleh save... depend seseorang tu jugak....

#study23... aku nak dapat dekan 3.5 kalau boleh... amin.. insyaAllah... doakan aku dapat capai matlamat aku ni.... kat rumah aku hanya study atas lantai kat ruang tamu.. meja study aku penuh dgn buku dan plasilitas belajar ku... nak study dalam bilik memang harem la... gelap kut bilik aku... siang malam sama jer....
alamat tido je la kerja aku... aku jarang tido siang tau...

kalau orang tanye aku... best tak duduk rumah sewa... saving tak? depend pada orang tu.. fikir masak2 dulu baru buat keputusan....

jadual final exam dah keluar.... chaiy0kkk!!!! struggle for it... jangan hiraukan orang lain yang super annoying tue... mak cik2 konker... big b0s... dan sape2 je la.... don't c0ntrol myself kalau nak selamat... ayat macam ngeri.... mungkin aku takde lah berduit sangat sebab tu korg tak hirau kan aku... maybe aku tak lawa... kalau aku macam model... mungkin korg berebut2 nak kawan dengan aku...


6/3/12 (SELASA)... FIS2102 12.00-2.00 PM

7/3/12 (RABU)... FIS 2101 9.00-11.00 AM

8/3/12 (KHAMIS)... AQU 2202 12.00-2.00 PM


11/3/12 (AHAD)... AQU 2201 12.00-2.00 PM



13/3/12 (SELASA)... BIO 2401 9.00-11.00 AM






tak sabar nak final.... nak cuti... habes dip... huhu.. lepas ni aku mesti rindu kat korg... start la buat kenangan2 manis....


~photoshot di TER~




camera woman....



peace n0 war... aku tak nak gad0h... so jangan cari gad0h k.. hidup kena happy2.. sabar separuh  dari iman... aku asyik cakap sbar... sampai h0usemate aku pun hilang sabar dah agaknya..s0rry yp korg...

No comments:

Post a Comment